Lyckåsrea

Så vart man lite fattigare.
Var där i fredags o köpte ett träns, ett par gummityglar, en förbygel o ett par stigläder. Fia propsade även på ett par rosa vantar o en lila flyweil till nikita som hade tappat hälften av alla snören när vi kom fram till kassan.
Åkte förbi en sväng igår också för o se om det kommit ngt nytt. Inte direkt, men kom därifrån m ett täcke, en nosgrimma, en hals o en hopplatta m fårskinn (vad jag nu ska med den till, då båda hästarna har varsin riktig hoppgjord). Nåja, jag behövde inte ett tjugonde regntäcke o ett tjugonde träns till heller. Stiglädrena var väl det enda jag behövde. O nu behöver jag verkligen ingenting. Nikita skulle behöva ett nytt träns möjligtvis. Har ett som saknar sidostycken, men det verkar vara hopplöst o köpa lösa sidostycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0