Vet besök

Och så är båda vaccinerade o avmaskningsmedel utskrivet. Hämtat en torv också. Ska hämta en till imorgon. Måste göra mig av m bilen. Kan inte ha en liten skitbil där man bara får plats m en torv. Men det är rätt lovlei o komma ett varv runt jorden på en tank typ.

Provade lite sadlar på Kalkonen. Jävlar vad smal hon är. Jag sålde ju hoppsadeln m vid bom o har nu tre m normal bom o två med smal bom (+ två sadlar till, jag vet, jag borde sälja fler). Den ena smala, pessoan, var alldeles för rak i bommen, vilket jag misstänkte. Den andra, zaldin, låg bättre, men ngt för bred. Kan nog funka m en padd under. I värsta fall får det bli galoppsadeln. Men det känns ju lite sisådär o sätta igång en bockmaskin i. Nåja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0