Update

Kalkonen blirbättre o bättre. Liten reaktion när hovis klämmer bara, men är inte halt o ömmar knappt alls längre.

Grisan är jätteupprörd. Idag när jag släppte ut dom o vände mig om för att stänga grinden passade Kalkonen på att lägga huvudet på Grisans rygg o klia lite. Sådana vänliga gester var för mkt för pipgris, som istället vandrade bort till sin kompis Stenen o hängde lite på den.

Den lilla behöver banta. Det är allt jag säger. Men av bilden kan ni iaf se att hon fortfarande kan röra sig o inte behöver lyftas ur soffan m en lyftkran iaf.

Jag har köpt tre sadlar nu under loppet av en månad o har gett mig själv inköpsstopp. Men jag har iaf sålt en.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Första mamma sa när grisan flyttade till betet "hur ska hon klara sig utan stenen?!" haha

2012-09-12 @ 00:44:51
URL: http://vendelawending.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0