Äntligen

Har Grisan fått galoppera av sig lite. Pigg som satan o rätt missnöjd över att jag drog på henne pelhamstången, men eftersom jag bara hade en hand att reglera farten m, så blev det så.
Jag var dock rätt glad över att jag bara hade en hand, annars hade jag kanske blivit övertalad o hoppa upp på Missy, som kanske inte visade sin absolut bästa sida idag.

Fre + Lör har varit snorkalla. Alla mina har gått med trippla täcken, ylletäcke + thermotäcke + utetäcke m tjock hals. Var lite orolig att det skulle vara för varmt för Nikita som fortf har massor m päls på högersidan, men icke :)

Imorgon är det ny jobbvecka o kvällsridning i mörker. Ska se om jag kan rida Kalkon m en hand imorgon. Annars ska jag försöka klippa klart Nikita m en hand ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0