Dåligt, dåligt

Hästarna har fått vila. I söndags gick Grisan ut en sväng m ena barnet på Nikita på släp. Måndag stod båda stora o E var på promenad m Nikita. Igår stod dom alla o idag står nog alla också. Är hemma o vabbar. Ska försöka laga ett täcke under dagen tänkte jag.

Var på Hööks o Hopplas rea igår. Hööks var väldigt utplockat, fanns en massa ponnyschabrak typ. I täckeslådan fanns ett flugtäcke för halva priset, samt ett thermotäcke i stl 95. Det knep jag. Samt en ny grimma Fia promt tyckte Nikita skulle ha. På Hoppla fanns inget vettigt.
Kikade i beglådan. Hittade ett vanligt Thermo Master vintertäcke i rätt stl som jag tänkte jag kunde ha som extratäcke, tills jag såg prislappen - 550.- Glöm det! Hittade även ett Amigo stalltäcke som var rejält använt o 80.- billigare än nypris. Då blev jag arg o åkte hem.

Fotograf är Emeli Blomqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0