Det här med täcken

är en stor passion hos mig, och då jag i princip alltid har haft flera hästar plus fyra-fem inridning/utbildningshästar i stallet så har det ju som sagt funnits en hel del utrustning hemma.

Nu har jag dock varit duktig och sålt, slängt och gett bort en hel del. Har inte förvaringsutrymme för allt, så nya regeln är att om något inköps så åker något ut.

Eftersom jag precis införskaffat en ny dressyrsadel, så blir det väl till och sälja en dressyrsadel? (Jag som dessutom har en hopphäst).

Har dessutom spanat in ett par stalltäckne och ett par vintertäcken som jag är sugen på.


Rhino Stable Plus

eller


Emmerdale Combo Quilt?



Masta Zing Heavy

eller


Weatherbeeta Taka Freestyle?

Och framförallt, vad ska jag göra mig av med då?

Lutar åt detta,

HourseGuard

Masta

Gillar båda två grymt, men inget utav dem är egentligen i rätt storlek för Grisan.

Stallmöte idag, jag var mest fokuserad på dottra som var svårunderhållen.
Blev ingen ridning, dottra var inte på det humöret, men bakbenet kändes bra, gosade lite i boxen.
Började även öka på kraften lite, från en näve havre per mål till en knappt halvkilo på kvällen.
Lerigt och blött, stora jycken var inte så vit efter stallet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

SVAR - Jaa, visst gör han!! =) Kan bli en galet fin ponny det där..

2009-10-05 @ 02:08:50
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Rhino Stable-täcket såg ju nästan ut som något som man själv skulle kunna klä in sig i en mörk vinternatt framför tv:n ;-)

2009-10-05 @ 12:49:32
URL: http://blog.stallportalen.se
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Grattis!! Du vann min tävling där priset var Eskadron Hoofbalm och hästgodis! :D Hoppas att du kommer att bli nöjd med sakerna! Vart bor du, behövs sakerna skickas eller har du möjlighet att hämta upp dem? :)

2009-10-05 @ 20:43:48
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Lina Renström

Hej! Skulle inte du kunna gå in på http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57162 och rösta på Ruzzian Lullaby, skulle vara jätte gulligt av dig! Sök på hans namn så kommer det upp!

2009-10-06 @ 19:49:11
Postat av: caroline

tack:)

jag skulle valt rhinotäcket, tycker horseware har bäst passform.

2009-10-28 @ 00:08:33
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0