Jag drömde att jag var

ett Höökstäcke.
Det var en rätt skrämmande dröm. Jag satt fast i en Höökspåse som ett Höökstäcke och kunde inte komma ut, för ingen ville använda mig för jag var för ful. Samtidigt var jag rädd för att bli använd, för jag visste att jag var så dålig kvalité att jag skulle gå sönder rätt snabbt. Till slut fick jag en chans i alla fall, jag kunde välja att bli en chockladmunk från McDonalds istället, och jag tog erbjudandet direkt. Tyvärr mådde jag väldigt illa av att vara en chockladmunk från McDonalds, så jag vaknade. Och mådde då självklart illa efter den chockladmunken jag åt innan jag gick o la mig.


eller


Det här var ett par dagar sedan, men jag går fortfarande och funderar på vad drömmen betyder?
Och vad är egentligen trevligast att vara? Ett Höökstäcke eller en munk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0