Inget stall idag

Fullt upptagen med tvätt och städning.
Jag är för lat för att använda min egen tvättmaskin, tvättstugan är så mycket smidigare, ett par timmar och så är all tvätt ren och torr.

Imorgon blir en stressig dag, ska hinna med att skritta ut Grisan en sväng, gå till banken (och köa i sjuhundra år, dock får jyckarna stanna hemma denna gång), in till stan o lämna lite papper, posta Traderagrejer (kommer aldrig mer göra om det, fy vilket helvete att hålla reda på vilka som betalat, vilken sak som ska vart, folk som ska bråka om frakt. Jag struntar i att jag bara har en häst hemma, hon får använda grejer för tio stycken så jag slipper göra om det här), ta emot någon snubbe som köpt någon-slags-datapryl-med-sjumiljoner-sladdar-på av min älskling, ut till svärföräldrarna, älsklingen och dottra, hinna förbi mina päron som inte träffat dottra på ett tag, maila hundhemmet, ringa min gamla arbetsgivare om hästen samt helst hinna städa klart här hemma.

Var ute på balkongen nyss, märkte att det börjar bli rätt kallt. Börjar längta efter snön.


Jag och Grisan, är nog fem år sedan.

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Okej, va tråkigt "/

Hahaha, hans täcke sitter precis på honom för dt är 115. 125 hade nog passat bättre, men aja. Mulle syns ju nt så jättebra längre för han är helt täckt ;)



Ha en fin dag :)

2009-09-25 @ 08:19:21
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0