Ledig

Nu har jag varit ledig i två dagar. Helt lovley. Har inte gjort ett skit. Förutom o städa bilen o hämta Pluff. Tyvärr hade han behövt lite längre semester. Monstret löper för fullt här hemma. Risken finns väl att det bli valpar här hemma. Den dagen, den sorgen.

Har gjort lite seriösa försök att byta Röda Faran mot en Disco, o det verkar faktiskt gå rätt bra. Har några som har nappat. Kommer sakna min babe, men va fan, då kanske jag äntligen kan lösa ett medlemskap i SLK utan att skämmas iaf.
Mekanikern här hemma kommer väl bli mindre glad. Men det är skit samma.

Även varit inne lite på o faktiskt köpa mig en trailer också. Kikar runt lite, så vi får väl se.

Btw, har två (ev tre) sadlar till salu, om någon letar. Byten är även intressanta dom med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0