Igår

Var första feberfria dagen. Trots enorma mängder snor och en förfärlig rethosta kände jag mig pånyttfödd! På kvällen dör jag dock lite igen, när dottra ställer sig o kaskadspyr. Andra barnet hade kräksjuka hos sin mamma för en vecka sedan o nu är det tydligen dottras tur. Vi hade vinterkräksjukan för 1.5 år sedan hela familjen - i två veckor. Det är helt klart det värsta jag gjort i hela mitt liv, eller snarare det värsta jag varit med om. Så, förutom att jag tvättar händerna varannan sekund o skurar allt m klorin, så har jag gjort en pakt med Gud. Slipper jag undan kräksjukan den här gången så lovar jag att sluta röka. På riktigt! Snälla, låt mig bara slippa kräkas.


Kommentarer
Postat av: Frieda

Hehe, håll mig uppdaterad hur det går med kräksjuka vs rökning ;)

2012-03-21 @ 09:57:14
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0