Jag tror

Jag tror på sommaren.
Jag tror jag lurade kräksjukan. Men jag tänker inte ropa hej ännu.
Hur som helst, nu kan jag äntligen njuta av vårvädret. Härligt att vara på G igen. Har en del att göra, så det är väl tur.

Förutom en hel del pappersjobb, så ska vi hinna med o åka fram o tillbaka till Skåne på en dag, det ska vårstädas både hemma och i stallet. Vinterkläder och vintertäcken ska upp på vinden och logen, och sommarkläder och sommartäcken ska fram. Jag släppte Gris utan täcke en stund idag. Tänkte att hon kunde få gå utan på förmiddagen, tills jag skulle rida. Tji fick jag. Det blev ingen ridning. Det blev hardcoreborstning av lerinpackad häst istället. Skurade ur vattentunnan (igen). Nu ska väl hästen sluta dricka lervattnet i hagen istället.

Idag ska jag laga ordentlig mat för första gången på hela veckan, jippie!


Såhär torra hagar vill jag ha nu tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0