Ringde i fredags

O kollade efter paketet. De inväntade lite grejer från leverantören som skulle komma i början på nästa vecka. Så jag hoppas att jag har det innan nästa helg.

Håller på o testar mig fram i bettdjungeln för o hitta ngt vettigt till Stella. Trodde på Novabettet, men är tveksam. Ska rida med det ett par gånger till innan jag kan utvärdera ordentligt.

Annars har det varit full rulle. Jag lyckades m konststycket att inte låsa in Grisan en kväll. När de kom för o morgonfodra dagen efter stod hon som ett ljus i gången o försökte se oskyldig ut. Hon hade ätit upp alla morgonhinkar utom sin egen, brutit sig in i havretunnan o klitunnan, samt i cortaflexburken och Placidburken. Så hon var, vad ska man säga, lite drogad.
Gnäggade när jag kom o tyckte det var jättemysigt o bli klappad. Magen fungerade iaf, vilket var det viktigaste.

Fia har ridit själv på Nikita. I alla gångarter. I andra galoppen for hon av. O när Nikita tyckte hon skulle rulla sig i snön. Jättekul tyckte fia o ville göra det igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0